SERVEI MENJADOR

Sergi Esteve

Servei

Volem que els nostres alumnes mengin com a casa. Per això, el centre disposa de cuina pròpia on s’elaboren plats casolans adaptats a l’edat dels alumnes. S’ofereixen dietes sanes, nutritives i equilibrades.
Quan s’escau una festa tradicional catalana s’ambienta el menjador i es cuinen plats d’acord amb la diada. A final de cada trimestre es fa un dinar especial, sorpresa.

Volem que els nostres alumnes adquireixin i millorin els hàbits alimentaris i d’higiene, eduquin les bones maneres a taula i mengin de tot.

Característiques
El servei és atès per professors de la pròpia escola que, per tant, coneixen els alumnes i la dinàmica general del centre. Durant el temps d’esbarjo, es realitzen activitats de tipus lúdic que afavoreixen la convivència, el diàleg, la relació amb els altres en un entorn que no és pròpiament el lectiu. Els alumnes d’ESO, opcionalment, poden dedicar una part d’aquest temps a l’estudi.

Servei de menjador

Cal avisar el mateix matí.