Tota l’Escola Tabor se’n va d’excursió

By 19 de juny de 2023General

El dilluns 19 de juny vam reprendre una de les nostres activitats típiques de final de curs: la sortida conjunta

Tots els alumnes, mestres i professors de l’escola Tabor vam anar d’excursió al càmping El Pasqualet de Caldes de Montbui.

La darrera excursió conjunta la vam fer al juny del 2019. Des d’aquell moment, i per les causes que no cal recordar, no havia estat possible fer una trobada d’aquestes característiques, amb alumnes de P3 fins a 4t d’ESO.

Allà vam poder jugar i fer un bon bany a la piscina, ja que el temps ens va respectar. Vam conviure amb els companys de classe i de les altres classes en un ambient de joc i companyonia.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.