Tota l’Escola Tabor es reuneix en una sortida conjunta

By 11 d'abril de 2018General

El passat diumenge 8 d’abril tots els que formen l’Escola Tabor van fer una sortida conjunta al Santuari del Collell a Sant Miquel de Campmajor (La Garrotxa).

Pares, alumnes i personal de l’Escola ens vam aplegar en aquest complex lúdic per gaudir d’un dia de convivència lluny de les aules, lluny de les entrevistes, lluny de les reunions, amb l’objectiu de fer activitats de joc i dinar plegats, tot commemorant el Cinquantè aniversari de l’Escola, eix vertebrador de les activitats d’aquest curs 2017/18.

Tot i que les condicions atmosfèriques van ser molt desfavorables per poder fer les activitats previstes, ens vam adaptar a la situació i vam poder fer jocs i activitats per a petits, mitjans i grans.

Com a cloenda ens vem reunir al teatre del santuari, on vam presentar el videoclip de la cançó del Cinquantenari.

Malgrat la pluja l’ambient va ser força animat i vam poder compartir estones de lleure aquells que habitualment ens relacionem en estones de feina, una oportunitat per enfortir els vincles que cimenten la comunitat educativa.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.