Tota l’Escola Tabor es reuneix en una sortida conjunta

By 11 d'abril de 2018General

El passat diumenge 8 d’abril tots els que formen l’Escola Tabor van fer una sortida conjunta al Santuari del Collell a Sant Miquel de Campmajor (La Garrotxa).

Pares, alumnes i personal de l’Escola ens vam aplegar en aquest complex lúdic per gaudir d’un dia de convivència lluny de les aules, lluny de les entrevistes, lluny de les reunions, amb l’objectiu de fer activitats de joc i dinar plegats, tot commemorant el Cinquantè aniversari de l’Escola, eix vertebrador de les activitats d’aquest curs 2017/18.

Tot i que les condicions atmosfèriques van ser molt desfavorables per poder fer les activitats previstes, ens vam adaptar a la situació i vam poder fer jocs i activitats per a petits, mitjans i grans.

Com a cloenda ens vem reunir al teatre del santuari, on vam presentar el videoclip de la cançó del Cinquantenari.

Malgrat la pluja l’ambient va ser força animat i vam poder compartir estones de lleure aquells que habitualment ens relacionem en estones de feina, una oportunitat per enfortir els vincles que cimenten la comunitat educativa.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

| General | No Comments

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

| General | No Comments

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

| General | No Comments

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.