Una llista a Spotify per cantar amb els fills i filles

By 10 de febrer de 2020General

“Quina és aquesta cançó que cantes? Com es diu?” Ha arribat la resposta a aquestes preguntes.

Moltes vegades els i les alumnes de l’escola Tabor canten cançons a casa que aprenen en diferents moments de la seva escolaritat. I no sempre ens saben dir quina cançó és o on poder-la trobar. O potser algun dia esperant que surtin hem sentit aquella melodia o cançó que ens ha agradat però ningú no ha posat el títol a la porta…

Aquests problemes s’han acabat. Hem creat una llista a la plataforma Spotify on periòdicament hi anirem afegint les cançons de l’escola, aquelles que sonen a les estones d’entrada i sortida, les que s’escolten a les festes, les que cantem en els concerts,… O sigui, la “banda sonora” que acompanya les nostres activitats.

I així, a partir d’ara, al cotxe, a casa i arreu podreu continuar escoltant (i cantant) les cançons de l’Escola Tabor.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.