Robòtica i anglès? Steamglish!

By 17 de desembre de 2020Infantil

No cal esperar a créixer per a posar-se en contacte amb les ciències, la tecnologia, les arts i la llengua anglesa. A l’Steamglish els alumnes d’Educació Infantil de l’Escola Tabor ho combinen de ben petits.

Descobrir-se un mateix i els altres, descobrir l’entorn, experimentar amb els diferents llenguatges, totes aquestes capacitats són l’eix de l’Educació Infantil i totes elles es treballen sense gaire distinció a les aules i als patis d’aquesta etapa inicial tan important.

Però quan parlem de tecnologia o enginyeria ens sembla que això està reservat a l’alumnat més gran, aquells que ja dominen la llengua, l’escriptura i gairebé la notació científica. Però interpretant aquestes disciplines en sentit ampli, cada vegada que apliquem el pensament computacional estem enginyant-nos-les per resoldre un problema.

Els canvis socials produïts durant els darrers anys, sens dubte, han perfilat un nou model educatiu. En aquest marc, estem vivint un moment emocionant en el desenvolupament de la robòtica com a eina educativa  així com un increment en l’exposició de la llengua anglesa. És per això que a l’escola, els alumnes d’Educació infantil  fan Steamglish, una activitat on en grups reduïts es combina el pensament computacional i la resolució de problemes amb els petits teatres, representacions i expressions amb anglès.

Les restriccions sanitàries no aturen la música

Les restriccions sanitàries no aturen la música

Estima’t, cuida’t!

Estima’t, cuida’t!, objectiu general del curs 2020/21