By 30 de maig de 2024General

El migdia és el moment de dinar. Però hi ha temps per moltes altres coses.

Durant l’estona de lleure del menjador, els nens i nenes de l’escola fan un munt d’activitats esportives, però també creatives.

Poden passar estones en el racó de les polseres on dissenyen i elaboren les seves pròpies creacions i també gaudeixen del racó de la papiroflèxia, on poden fer diferents figures gràcies als patrons que tenen o fer les seves pròpies obres.

Els més petits també fan activitats creatives i boniques com el taller de punts de llibre que van fer per Sant Jordi.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.