L’Escola Tabor obre les seves portes

By 6 de març de 2018General

El dissabte 10 de març de 2018 l'Escola fa la Tarda de portes obertes

Com en els darrers anys, obrim les portes de l’escola de bat a bat a totes les famílies dels nostres alumnes i a totes aquelles persones que estiguin interessades a conèixer l’escola: les seves instal·lacions, els seus professionals, les seves activitats.

A partir de les cinc de la tarda i fins a les vuit del vespre els espais escolars resten oberts per mostrar les activitats que s’hi fan. Aquest any tenim alguns espais nous, com el Laboratori de la llum i la sala de minimons.  Alguns alumnes ens acompanyen aquesta tarda per mostrar quines feines fan a l’escola.

Compte enrere cap a Carnaval

Les classes d’Infantil i Primària preparen la festa de Carnaval.

La classe de Gregal canta per als avis

El dimecres 1 de febrer els alumnes de Gregal (EP3) van anar a cantar a la residència d’avis La Florida.

Un any més celebrem el DENIP

El 30 de gener se celebra mundialment el Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

El Seminari d’Usos Lingüístics en l’Àmbit Educatiu fa les seves propostes

Des de començament de curs un grup de docents de l’Escola Tabor ha estat treballant al voltant dels usos lingüístics a la nostra escola.