La cartellera teatral de Primària

By 18 d'octubre de 2023Primària

Us anunciem les dates de les estrenes de totes les obres de teatre que estan preparant els alumnes d’Educació Primària.

Tots els alumnes de Primària ja fa setmanes que estan preparant la representació de la seva obra de teatre per a les famílies i per als companys de les altres classes. Us presentem el calendari previst per tal que pugueu reservar la data a les vostres agendes.

Ponent (EP1): dimecres 5 de juny a les 16.00

Xaloc (EP2): divendres 31 de maig a les 16.00

Gregal (EP3): dijous 6 de juny a les 16.00

Tramuntana (EP4): dijous 30 de maig a les 15.00 (grup 1) i a les 16:00 (grup 2)

Garbí (EP5): divendres 7 de juny a les 15.00 (grup 1) i a les 16:00 (grup 2)

Llevant (EP6): dimecres 29 de maig a les 15.00 (grup 1) i a les 16:00 (grup 2)

Els vostres fills i filles ja us aniran informant del grup a què pertanyen a les classes de Tramuntana, Garbí i Llevant.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.