Escola Tabor Territori

Territori i sostenibilitat

#territoriTabor

Estem arrelats a la nostra terra i a la nostra cultura.

L’escola compta amb panells fotovoltaics per generar part d l’electricitat que consumim i reduir la nostra petjada de carboni. Així mateix, estem en un procés de substitució de la lluminària convencional per sistemes lumínics sostenibles.

Estem en contacte amb les entitats de Santa Perpètua per col·laborar amb les seves finalitats culturals, altruistes, mediambientals: els Diables de Santa Perpètua, l’Agrupació Sardanista, els Amics de Santiga, l’Escola Municipal de les Arts.

Fem difusió i col·laborem en les campanyes del Banc de sang, aconseguint a la ratlla de 100 donacions en cada una de les tres sessions anuals en què els cedim el nostre Espai La Fusteria. Aquestes donacions serveixen, per exemple, per ajudar en les intervencions quirúrgiques, els parts, les anèmies o els transplantaments.

Col·laborem amb l’Ajuntament en les seves accions en bé de la comunitat, en el marc de la programació estable d’activitats, com la participació en la plantada anual d’arbres de primavera, el Consell Infantil Municipal, que elabora propostes i les presenta al Ple Municipal,  i el Servei Comunitari, que participa en projectes culturals.

• Participem en la recollida de material escolar de l’organització Asperpol.

• Cada any fem una Publicació de Sant Jordi, que recull les feines de totes les classes amb un format cada any diferent, amb la utilització de diversos llenguatges que abasten des de la llengua a la plàstica.

En el marc de la diada de Sant Jordi, participem en els Premis Primavera, que promou la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament per premiar l’expressió escrita dels alumnes del municipi.

Col·laborem en el funcionament dels camins escolars projectats per l’Ajuntament, amb els quals els alumnes guanyen autonomia en els desplaçaments a l’escola a través de la xarxa de camins i els establiments col·laboradors.

OFERTA EDUCATIVA

Educació Infantil