L’Escola Tabor prepara una trobada d’exalumnes.

By 19 d'abril de 2018General

Un dels actes més esperats de la celebració del Cinquantenari de l’Escola Tabor és la trobada d’exalumnes. Posem a disposició de tots aquells que han passat per les nostres aules el moment i l’espai per retrobar-se i compartir vivències, records, alguna dolenteria i sobretot posar-se al dia amb aquells amb els que tantes hores de classe, de pati, de convivència es van passar, per a alguns fa molts i molts anys, per a d’altres fa quatre dies.

La trobada serà el proper divendres 25 de maig de 2018 de les vuit del vespre a les onze de la nit, a la mateixa Escola. La primera hora els exalumnes podran visitar l’Escola per veure com ha canviat des que la van deixar i una petita mostra de l’exposició commemorativa que es va fer al mes d’octubre; a continuació el pati serà el centre d’unes quantes activitats (amb música en directe inclosa) però sobretot serà el punt de trobada de les diferents generacions que han anat deixant petjada entre aquestes parets.

Per tal de poder controlar l’accés a l’Escola, els interessats han d’adquirir prèviament una polsera commemorativa, que a més de permetre’ls l’accés a les instal·lacions escolars (serà un requisit imprescindible), els donarà dret a una beguda.

Les polseres (en principi exclusivament per a exalumnes majors de 16 anys) es poden adquirir a un preu de 3 euros a la Secretaria de l’Escola (de dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00), al Restaurant Can Perico i a la Bodega Folguera (en els seus horaris habituals) a partir del dijous 26 d’abril. Als carrers del voltant de l’escola hi haurà una zona d’street food de restaurants de Santa Perpètua.

Ja que és impossible fer arribar aquesta convocatòria personalment a cada un dels exalumnes, es demana a tots els que en tinguin coneixement que ho facin extensiu a través de les seves xarxes socials, enllaçant, per exemple, aquesta notícia.