Una rua ben anima(la)da

By 4 de març de 2019Infantil, Primària

Carnestoltes omple de colors els carrers del voltant de l’escola amb unes comparses ben animals.

El passat divendres 1 de març els alumnes d’Educació Infantil i Primària van omplir els carrers i places del voltant de l’escola amb les seves comparses. Cada classe anava disfressada d’un animal i entre tots van crear un ecosistema ben curiós.

Com no podia ser d’altra manera, els Esquirols, els Elefants i els Xais es van vestir com el nom de la classe. I a Primària ànecs, lleons, marietes, aranyes i meduses anaven ocupant els carrers amb l’acompanyament d’uns flamencs que amb els seus instruments posaven banda sonora a la nostra particular Arca de Noé.

En la confecció de les disfresses d’aquest curs pràcticament no s’hi ha utilitzat plàstic i el feltre, tallat i cosit pels alumnes i els seus mestres, ha estat la base de la disfressa.

Una munió de pares, mares, avis, familiars, coneguts i saludats han envoltat aquesta colla d’animals que passejava pels nostres carrers i com en un safari els han disparat milers de… fotografies i gravacions.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.