Un vídeo ple de salut tanca el curs

By 11 de juny de 2021General

Tots els alumnes de l’Escola Tabor han participat en el vídeo final de l’Objectiu General del curs 2020/21: Estima’t! Cuida’t!

A poc a poc anem tancant activitats a l’escola. Cada any seleccionem un dels trets del nostre Model de persona i el treballem específicament. Aquest curs la seva elecció va ser molt senzilla: Eduquem persones saludables.

La situació mundial de la pandèmia COVID-19 ens ha fet assumir una sèrie de mesures higièniques en la nostra vida quotidiana que també s’han instal·lat (algunes potser per a sempre) a les nostres aules. Aprofitant la conscienciació que tots hem pres de la necessitat de la higiene i la profilaxi, aquest curs hem dut a terme activitats en aquest sentit. No només es tracta de mesures de salut física; també hem donat importància a la salut psíquica i social a través de diferents campanyes, com la dels esmorzars saludables a través de les nostres xarxes socials.

I al finalitzar el curs, cada grup de l’escola ens presenta en aquest petit videoclip què han après i què s’emporten de totes les activitats dutes a terme.

Amb l‘esperança que aviat haurem superat el tràngol de la COVID-19, us convidem a veure aquest resum del curs en què, especialment, ens hem cuidat i estimat.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.