Un vídeo ple de salut tanca el curs

By 11 de juny de 2021General

Tots els alumnes de l’Escola Tabor han participat en el vídeo final de l’Objectiu General del curs 2020/21: Estima’t! Cuida’t!

A poc a poc anem tancant activitats a l’escola. Cada any seleccionem un dels trets del nostre Model de persona i el treballem específicament. Aquest curs la seva elecció va ser molt senzilla: Eduquem persones saludables.

La situació mundial de la pandèmia COVID-19 ens ha fet assumir una sèrie de mesures higièniques en la nostra vida quotidiana que també s’han instal·lat (algunes potser per a sempre) a les nostres aules. Aprofitant la conscienciació que tots hem pres de la necessitat de la higiene i la profilaxi, aquest curs hem dut a terme activitats en aquest sentit. No només es tracta de mesures de salut física; també hem donat importància a la salut psíquica i social a través de diferents campanyes, com la dels esmorzars saludables a través de les nostres xarxes socials.

I al finalitzar el curs, cada grup de l’escola ens presenta en aquest petit videoclip què han après i què s’emporten de totes les activitats dutes a terme.

Amb l‘esperança que aviat haurem superat el tràngol de la COVID-19, us convidem a veure aquest resum del curs en què, especialment, ens hem cuidat i estimat.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.