Tots els alumnes de l’Escola Tabor han participat en el vídeo final de l’Objectiu General del curs 2020/21: Estima’t! Cuida’t!
A poc a poc anem tancant activitats a l’escola. Cada any seleccionem un dels trets del nostre Model de persona i el treballem específicament. Aquest curs la seva elecció va ser molt senzilla: Eduquem persones saludables.
La situació mundial de la pandèmia COVID-19 ens ha fet assumir una sèrie de mesures higièniques en la nostra vida quotidiana que també s’han instal·lat (algunes potser per a sempre) a les nostres aules. Aprofitant la conscienciació que tots hem pres de la necessitat de la higiene i la profilaxi, aquest curs hem dut a terme activitats en aquest sentit. No només es tracta de mesures de salut física; també hem donat importància a la salut psíquica i social a través de diferents campanyes, com la dels esmorzars saludables a través de les nostres xarxes socials.
I al finalitzar el curs, cada grup de l’escola ens presenta en aquest petit videoclip què han après i què s’emporten de totes les activitats dutes a terme.
Amb l‘esperança que aviat haurem superat el tràngol de la COVID-19, us convidem a veure aquest resum del curs en què, especialment, ens hem cuidat i estimat.
Comentaris recents