L’Ajuntament visita l’escola Tabor

By 5 de juny de 2021Primària

En aquest curs tan diferent, allò que habitualment feien els alumnes de 3r de Primària de visitar l’Ajuntament s’ha convertit en una visita de l’Ajuntament a la nostra escola. El dijous 3 de juny vam rebre la visita de la nostra alcaldessa i el nostre regidor d’educació.

Una de les activitats més esperades pels alumnes de 3r de Primària de totes les escoles del municipi és la que fan a les instal·lacions de l’Ajuntament. Aquella visita els permet veure els espais, els despatxos, la sala de plens, i conversar directament amb les nostres autoritats municipals, l’òrgan de govern més proper als ciutadans i al territori.

Però aquest any ha calgut remodelar aquesta activitat. L’Ajuntament ens ha enviat un vídeo que mostra com és l’edifici i tot seguit hem rebut la visita a la nostra escola de la seva més alta representant, la Sra. Isabel García, i el regidor encarregat de l’educació, el Sr, Pere García.

Tots dos van passar una bona estona a la classe de Gregal i van poder donar resposta a les demandes, idees i inquietuds que els van anar proposant. També els acompanyava la tècnica de l’Ajuntament, la Teresa Fontbona. I el Sergi Alonso, que aquest cop no venia com a pare sinó com a fotògraf (al que agraïm que ens fes arribar les imatges).

Tant de bo algun dia es puguin fer unes “portes obertes” de la Casa de la Vila i els alumnes (i les seves famílies) puguem fer-hi una visita real.

De moment, el nostre agraïment per la seva visita.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.