L’Ajuntament visita l’escola Tabor

By 5 de juny de 2021Primària

En aquest curs tan diferent, allò que habitualment feien els alumnes de 3r de Primària de visitar l’Ajuntament s’ha convertit en una visita de l’Ajuntament a la nostra escola. El dijous 3 de juny vam rebre la visita de la nostra alcaldessa i el nostre regidor d’educació.

Una de les activitats més esperades pels alumnes de 3r de Primària de totes les escoles del municipi és la que fan a les instal·lacions de l’Ajuntament. Aquella visita els permet veure els espais, els despatxos, la sala de plens, i conversar directament amb les nostres autoritats municipals, l’òrgan de govern més proper als ciutadans i al territori.

Però aquest any ha calgut remodelar aquesta activitat. L’Ajuntament ens ha enviat un vídeo que mostra com és l’edifici i tot seguit hem rebut la visita a la nostra escola de la seva més alta representant, la Sra. Isabel García, i el regidor encarregat de l’educació, el Sr, Pere García.

Tots dos van passar una bona estona a la classe de Gregal i van poder donar resposta a les demandes, idees i inquietuds que els van anar proposant. També els acompanyava la tècnica de l’Ajuntament, la Teresa Fontbona. I el Sergi Alonso, que aquest cop no venia com a pare sinó com a fotògraf (al que agraïm que ens fes arribar les imatges).

Tant de bo algun dia es puguin fer unes “portes obertes” de la Casa de la Vila i els alumnes (i les seves famílies) puguem fer-hi una visita real.

De moment, el nostre agraïment per la seva visita.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.