Maragall a casa

By 15 de març de 2024Secundària

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa - arxiu de Joan Maragall, poeta Modernista català, on van poder gaudir d’una representació biogràfica de la mà de l’actor Jep Barceló.

Des del  menjador de la seva casa de Sant Gervasi, Joan Maragall els va explicar les seves vivències, els seus somnis, el seu ideari.

Va ser una experiència gratificant, on van descobrir aspectes de la vida del poeta, a nivell personal i professional, amb un format molt proper.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).