Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

By 25 d'abril de 2024General

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

L’Escola Tabor forma part de la Fundació Tr@ms, que aplega més d’una vintena d’escoles preocupades i ocupades en la millora dels processos d’aprenentatge, la qualitat de l’ensenyament i la millora dels resultats dels estudiants.

Amb aquesta finalitat la Fundació promou diverses activitats, especialment formatives per als docents i també d’intercanvi d’experiències i activitats compartides entre els estudiants de les diferents escoles. I una de les propostes és la visita als centres que en formem part per tal de conèixer in situ les experiències educatives més destacades que duem a terme amb els nostres i les nostres alumnes. Membres del claustre de la nostra escola ja han tingut l’oportunitat de visitar altres entitats de la Fundació i ara ha estat el nostre torn de fer d’amfitrions de la trobada.

En primer lloc es van reunir tots els assistents a l’Espai la Fusteria on Direcció els va explicar alguns dels nostres programes globals, com ara el Parlem pels descosits o el nostre Carnet de Creixement Personal.

A continuació es van formar tres grups, un per a cada etapa de l’escola, que conduïts pels Caps d’etapa van anar recorrent els nostres espais per veure com duem a terme alguns dels projectes propis, com els Ambients d’Infantil i Primària o els projectes a Secundària.

En resum, un dia molt profitós d’intercanvi d’experiències per posar en pràctica també entre els docents l’aprenentatge entre iguals per a la millora dels resultats acadèmics i personals de l’alumnat.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.