Tota l’Escola Tabor es reuneix en una sortida conjunta

By 11 d'abril de 2018General

El passat diumenge 8 d’abril tots els que formen l’Escola Tabor van fer una sortida conjunta al Santuari del Collell a Sant Miquel de Campmajor (La Garrotxa).

Pares, alumnes i personal de l’Escola ens vam aplegar en aquest complex lúdic per gaudir d’un dia de convivència lluny de les aules, lluny de les entrevistes, lluny de les reunions, amb l’objectiu de fer activitats de joc i dinar plegats, tot commemorant el Cinquantè aniversari de l’Escola, eix vertebrador de les activitats d’aquest curs 2017/18.

Tot i que les condicions atmosfèriques van ser molt desfavorables per poder fer les activitats previstes, ens vam adaptar a la situació i vam poder fer jocs i activitats per a petits, mitjans i grans.

Com a cloenda ens vem reunir al teatre del santuari, on vam presentar el videoclip de la cançó del Cinquantenari.

Malgrat la pluja l’ambient va ser força animat i vam poder compartir estones de lleure aquells que habitualment ens relacionem en estones de feina, una oportunitat per enfortir els vincles que cimenten la comunitat educativa.

“Dones que van canviar el món” a l’Espai La Fusteria

Del 6 al 10 de maig l’Espai La Fusteria acull l’exposició “Dones que van canviar el món”.

La Cantata de La Clica

Tots els alumnes de 4t de Primària de les escoles de Santa Perpètua van oferir la Cantata de la Clica a les seves famílies el passat dissabte 27 d’abril.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.