By 2 de maig de 2024General

Del 6 al 10 de maig l’Espai La Fusteria acull l’exposició “Dones que van canviar el món”. La mostrem als nostres alumnes i també l’obrim a les nostres famílies.

En el context del projecte Ciència i Tecnologia en femení coordinat per l’APTE (Associació de Parcs Científics i Tecnològics d’Espanya), el Parc Científic de Barcelona (UB) ens ha cedit durant una setmana aquests expositors que posen en valor la feina de científiques i tècniques que no sempre han estat prou valorades.

Els alumnes de l’escola la visitaran dins del seu horari escolar.

Les famílies i el públic en general podran visitar-la de dilluns 6 a dijous 10 de maig de les 5 a dos quarts de 6 de la tarda. Una bona oportunitat per descobrir la història de dones que molt sovint ens ha estat amagada.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.