Un Casal d’estiu per als alumnes…i els seu pares

By 18 de juliol de 2018General

Des del passat dilluns 25 de juny està en marxa el Casal d’estiu de l’escola Tabor. En l’edició d’aquest curs, sota el lema de Si fa sol, el ritme surt sol, les activitats giren al voltant de les músiques del Món.

Les activitats del Casal són les habituals de cada edició: balls, tallers, jocs, caminades, marxes en bicicletes, una mica de feina, esports. I les piscines.

Però en l’edició d’aquest estiu 2018 hi hem introduït una novetat: el bany dels pares. Cada setmana convidem els pares d’un dels grups a compartir un dia l’estona de bany amb els seus fills.

La Cantata de La Clica

Tots els alumnes de 4t de Primària de les escoles de Santa Perpètua van oferir la Cantata de la Clica a les seves famílies el passat dissabte 27 d’abril.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola