Adéu Casal d’estiu, hola vacances

By 27 de juliol de 2018General

Divendres 27 de juliol acaba el Casal d’estiu 2018. Han estat cinc setmanes plenes d’activitats. I comencen les vacances d’estiu. Ara sí.

Sota el lema de “Si fa sol el ritme surt sol” el Casal ha ofert un ampli ventall d’activitats. Sortides a peu i en bicicleta, concerts, excursions, balls, dinars especials, esports, tot sota la mirada de la música i la dansa com a eix vertebrador.

Enguany hi ha hagut la novetat de què els pares (i algun avi) han pogut banyar-se també a les piscines i compartir aquesta estona amb els seus fills (i nets). Ens queda el record i les ganes de seguir amb noves experiències l’any vinent, esperant que l’edició d’aquest curs hagi donat resposta al que vostès i els seus fills i filles esperaven. Així mateix, els agraïm la confiança que ens han dipositat.

I un cop acabat el Casal, arriben les vacances. L’escola roman tancada si més no als alumnes. Ara és aquella època de l’any que aprofitem que no hi ha activitat amb alumnes per poder fer algunes obres de conservació i millora, de les que els informarem quan ens tornem a veure al mes de setembre.

Desitgem que passin un bon estiu. L’Escola Tabor reobrirà portes el proper dimarts 4 de setembre amb una nova edició del Casal de setembre. I dimecres 12 de setembre tornen les classes… però d’això ja en parlarem.

Bones vacances!

“Dones que van canviar el món” a l’Espai La Fusteria

Del 6 al 10 de maig l’Espai La Fusteria acull l’exposició “Dones que van canviar el món”.

La Cantata de La Clica

Tots els alumnes de 4t de Primària de les escoles de Santa Perpètua van oferir la Cantata de la Clica a les seves famílies el passat dissabte 27 d’abril.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.