fbpx
L'Escola Tabor de Santa Perpètua de Mogoda

Plató abandona les aules

By 28 de juny de 2018General, Secundària

El passat dimarts 26 de juny l’Escola Tabor va acomiadar la promoció de 4t d’ESO, que acaba la seva estada a l’escola. Aquest curs la promoció ha adoptat com a nom el del filòsof grec que va destacar per la seva manera didàctica d’explicar els seus pensaments, en relació amb la commemoració del Cinquantenari de l’escola.

L’acte va tenir lloc a l’espai La Fusteria amb la presència dels alumnes, del personal docent i d’administració i serveis, dels familiars dels alumnes i de representants de l’AMPA. Després d’uns parlaments de la tutora i el director pedagògic, els alumnes van rebre un diploma commemoratiu de la seva estada a l’escola i a continuació es va procedir al visionat d’un parell de reportatges sobre el seu viatge de final d’etapa al País Basc i un resum del seu pas per l’escola.

 

L’acte va concloure amb un sopar fred al pati de l’escola.

 

Des de l’Escola Tabor desitgem molta sort als nous graduats en Secundària ara que comencen el seu camí d’especialització cara a la seva futura inserció en el món del treball, que els permetrà retornar a la societat tot allò que aquesta ha posat a les seves mans durant la seva escolaritat obligatòria.

Altres notícies de l'escola

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

| General | No Comments

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

| Secundària | No Comments

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

| General | No Comments

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

| General | No Comments

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.