Finalitzem la campanya de recollida d’aliments

By 14 de desembre de 2018General

Avui divendres 14 de desembre hem tancat la campanya anual de recollida d’aliments per a Càritas parroquial.

Aquest matí un grup d’alumnes de 4t d’ESO han procedit a la classificació i transport dels aliments recollits durant la setmana. Quatre carros ben plens han arribat a les sales de Càritas parroquial, on en col·laboració amb el grup de voluntàries del centre hem procedit al seu emmagatzematge i classificació.

Agraïm a totes les famílies participants la seva col·laboració en aquesta campanya de solidaritat envers aquelles persones, veïnes nostres, que se’n poden beneficiar especialment durant les festes nadalenques.

El dijous 14 de març els alumnes d’Educació Secundària de l’Escola Tabor van celebrar el Dia Pi

“Els matins de TV3” a l’Escola Tabor

“Els matins de TV3” a l’Escola Tabor