Finalitzem la campanya de recollida d’aliments

By 14 de desembre de 2018General

Avui divendres 14 de desembre hem tancat la campanya anual de recollida d’aliments per a Càritas parroquial.

Aquest matí un grup d’alumnes de 4t d’ESO han procedit a la classificació i transport dels aliments recollits durant la setmana. Quatre carros ben plens han arribat a les sales de Càritas parroquial, on en col·laboració amb el grup de voluntàries del centre hem procedit al seu emmagatzematge i classificació.

Agraïm a totes les famílies participants la seva col·laboració en aquesta campanya de solidaritat envers aquelles persones, veïnes nostres, que se’n poden beneficiar especialment durant les festes nadalenques.