L’Escola Tabor obre les seves portes

By 6 de març de 2018General

El dissabte 10 de març de 2018 l'Escola fa la Tarda de portes obertes

Com en els darrers anys, obrim les portes de l’escola de bat a bat a totes les famílies dels nostres alumnes i a totes aquelles persones que estiguin interessades a conèixer l’escola: les seves instal·lacions, els seus professionals, les seves activitats.

A partir de les cinc de la tarda i fins a les vuit del vespre els espais escolars resten oberts per mostrar les activitats que s’hi fan. Aquest any tenim alguns espais nous, com el Laboratori de la llum i la sala de minimons.  Alguns alumnes ens acompanyen aquesta tarda per mostrar quines feines fan a l’escola.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.