“Per tu, per tots”, objectiu del curs 2019/20

By 24 d'octubre de 2019General

El dijous 24 d’octubre es va presentar l’objectiu general de l’Escola Tabor per al curs 2019/20.

El compromís personal davant els problemes socials, culturals i mediambientals serà l’objectiu general de l’Escola Tabor per al curs actual. La presentació de la campanya va tenir lloc al pati de l’escola amb la presència de tots els alumnes i el personal del centre. El grup impulsor de la campanya va explicar les línies mestres que es preveuen treballar durant aquest curs.

Una de les finalitats descrites en el Model de persona de l’Escola Tabor és fer persones socialment compromeses amb el seu entorn proper, tant en l’àmbit social com en el mediambiental. Durant aquest curs 2019/20 es preveuen una sèrie d’accions encaminades a despertar entre els alumnes aquesta sensibilitat i moure’ls a prendre iniciatives per pal·liar-ne els efectes negatius i millorar una mica, d’aquesta manera, el món que els envolta de més a prop.

Com a inici dels actes, una guardiola va anar recollint frases al·lusives al tema d’activistes reconeguts com Malala, Gandhi o Rosa Sensat entre d’altres. Els alumnes de sisè de Primària van cantar la que serà la cançó d’aquest any relacionada amb aquesta temàtica. Finalment, es va lliurar un record a les alumnes que han ideat el lema, Meritxell Ramos, de 4t d’ESO, i el logotip, Noa Perálvarez, de 6è de Primària.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

| General | No Comments

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

| General | No Comments

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

| General | No Comments

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.