Els robots de l’Escola Tabor al CITILAB

By 29 de maig de 2019Primària

El tutor de 5è de Primària, Sergi Esteve, va fer una ponència a la XI Jornada de Programació i Robòtica Educatives al Citilab de Cornellà de Llobregat.

El 25 de maig del 2019 es va celebrar la XI Jornada de Programació i Robòtica Educatives al Citilab de Cornellà de Llobregat. El Sergi Esteve hi va fer una ponència sobre el seu projecte ROBOTAST GASTRONÒMIC portat a terme amb els seus alumnes de cinquè de primària al llarg d’aquest curs escolar. Aquest projecte està emmarcat dins un altre de més ampli amb el que es treballava el coneixement de Catalunya. El Robotast Gastronòmic ha estat guardonat enguany amb el segon premi TIC (Tecnologia de la Informació i la Comunicació) de la FECC (Fundació Escola Cristiana de Catalunya) i pel seu rigor i innovació se li va proposar de participar en aquesta XI Jornada de Programació i Robòtica Educatives.

La ponència explicava a col·legues de l’educació com entenem la robòtica educativa a l’Escola Tabor, quins objectius perseguim i quin ha estat el procés d’aquest projecte guanyador. Un dels fets destacables en el projecte és la implicació de diversos estaments de l’escola com són les famílies, altres nivells de primària i el personal de cuina.

El Robotast Gastronòmic permet lligar la gastronomia amb la geografia del nostre país mitjançant la programació, la robòtica i la informàtica; a més a més de poder practicar una interdisciplinarietat que considerem imprescindible amb temes de l’entorn proper dels nostres alumnes com són les receptes de cuina i els àpats.

Felicitem el nostre company Sergi Esteve tant pel premi com per la seva participació activa en les jornades de robòtica educativa.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

| General | No Comments

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

| General | No Comments

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

| General | No Comments

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.