Contra el foc, Contrafoc

By 4 de desembre de 2019Primària, Secundària

Més enllà del currículum oficial, a l’escola cada any dos grups d’alumnes fan un taller sobre el foc, els seus efectes i la seva prevenció.

En el marc del Pla d’Acció Tutorial i amb la col·laboració de l’Associació Contrafoc, els alumnes de 4t de Primària i de 1r d’ESO fan cada any un taller sobre les mesures que cal prendre per evitar els incendis i, donat el cas, com apagar-los.

El taller posa l’accent en les mesures preventives que tots hem de tenir davant la possibilitat que prengui un foc i també com hem d’actuar davant una situació així, sigui a casa o al carrer. El taller també mostra una part de l’equipament que utilitzen els bombers en les seves tasques d’extinció.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.