Llevant participa a la Fira de robòtica de la Fundació Tr@ms

By 21 de maig de 2023Primària

Uns quants alumnes de Llevant (EP6) han participat a la fira de robòtica organitzada per la fundació Trams a l'escola Paidos.

Cada any la Fundació Tr@ms organitza una fira de robòtica on s’apleguen grups d’alumnes de diferents nivells de les escoles que formem part d’aquesta entitat. En l’edició d’aquest curs, la trobada es va fer a l’Escola Paidos (Sant Fruitós de Bages) el passat divendres 19 de març.

Una experiència viscuda que els va servir per compartir coneixements i conèixer gent d’altres escoles. De ben segur que repetirem.

La Cantata de La Clica

Tots els alumnes de 4t de Primària de les escoles de Santa Perpètua van oferir la Cantata de la Clica a les seves famílies el passat dissabte 27 d’abril.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

| General | No Comments

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

| General | No Comments

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

| General | No Comments

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

| General | No Comments

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.