Ben arrelats des de ben petits

By 31 de març de 2023Infantil

El divendres 31 de març les classes d’Educació Infantil van acabar el trimestre fent arrels a la nostra població.

Un any més els Esquirols (EI3), Elefants (EI4) i Xais (EI5) van celebrar l’arribada de la primavera i el bon temps anant al Parc Central. Van poder plantar arbres, activitat que forma part de la programació estable que ofereix l’Ajuntament de Santa Perpètua, amb ajuda dels jardiners i jardineres del municipi.

Aprofitant aquesta sortida van veure els arbres que havien plantat l’any passat i van tenir una estona de joc a l’aire lliure amb material que van portar per fer més lúdica la sortida i passar una bona estona plegats.

Ara és l’hora d’anar a visitar els nostres arbres amb les famílies i veure com van creixent.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.