
L'escola segueix activa
El passat dijous 19 de març l’escola Tabor va fer donació de diferents materials sanitaris a les autoritats municipals per ajudar a pal·liar la manca d’aquests productes a diverses institucions de Santa Perpètua.
L’escola té a les seves dependències alguns utensilis i productes per a les operacions de neteja de determinats aparells i instal·lacions. En el marc de l’actual situació sociosanitària, ens vam posar en contacte amb les autoritats municipals i vam posar a la seva disposició allò que encara teníem.
Un total de 1000 guants, 120 mascaretes, pots de gel i gorres per al cap van ser entregats a la Policia Municipal per tal que les fes arribar a aquells centres de la nostra població que en poguessin necessitar.
Confiem que la nostra petita aportació hagi pogut ajudar a suplir alguna mancança d’aquest material als centres que han de tenir cura de la salut dels malalts i especialment de la dels seus cuidadors.
Altres notícies de l'escola

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.
Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.
Comentaris recents