Acabem el curs 2021/22

By 22 de juny de 2022General

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Tot i la incertesa inicial del temps a les primeres hores del matí, la pluja ha respectat els nostres actes. Però per precaució la xocolatada i la coca (gentilesa de l’AMPA) l’hem feta a les aules.

Després ens hem reunit tots al pati de l’escola, hem obert portes a les famílies i amics i hi hem fet les activitats habituals (i feliçment recuperades després dels temps que hem passat). Totes les classes de l’escola, des dels Esquirols de P3 fins als més grans de 4t d’ESO, ens han ofert les seves danses i com a colofó hem assistit a l’adeu de la promoció Nikola Tesla, que ha rebut de l’AMPA un record ben sonor.

També ham sabut que el color verd ha estat el guanyador de les Tardes d’esport que hem dut a terme els darrers dies.

I a la tarda, els alumnes d’Educació Infantil i Primària han pogut gaudir d’uns inflables al pati esportiu. Els alumnes d’Educació Secundària Obligatòria ja havien tingut una festa amb sopar i discoteca el passat divendres 17 de juny.

Acabem el curs 2021/22

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.