Menús més saludables

By 14 de febrer de 2024General

A partir del febrer presentem novetats en el nostres menús del servei de menjador. Seguint les indicacions de l’Agència Catalana de Salut Pública, hem introduït canvis en els nostres menús.

Periòdicament l’Agència de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya demana a les escoles que els enviem els nostres menús del servei de menjador, els analitza i els fa el retorn a partir de les indicacions que promou de cara a millorar l’alimentació dels infants i joves ens els menjadors escolars.

Així, hem introduït més llegums entre primers i segons plats i garantim la presència diària d’hortalisses, que un mínim de tres dies a la setmana han de ser crues (en forma d’amanida).

Hi ha un màxim d’aliments fregits com a complement un cop a la setmana i un màxim de sis vegades al mes de carn com a segon plat.

Proposem un màxim d’una vegada a la setmana de carns vermelles i/o processades (vedella, porc, salsitxes).

També hi ha un màxim de dos aliments arrebossats a la setmana.

Això sí: posem fruita fresca quatre dies setmanals.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).