Menús més saludables

By 14 de febrer de 2024General

A partir del febrer presentem novetats en el nostres menús del servei de menjador. Seguint les indicacions de l’Agència Catalana de Salut Pública, hem introduït canvis en els nostres menús.

Periòdicament l’Agència de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya demana a les escoles que els enviem els nostres menús del servei de menjador, els analitza i els fa el retorn a partir de les indicacions que promou de cara a millorar l’alimentació dels infants i joves ens els menjadors escolars.

Així, hem introduït més llegums entre primers i segons plats i garantim la presència diària d’hortalisses, que un mínim de tres dies a la setmana han de ser crues (en forma d’amanida).

Hi ha un màxim d’aliments fregits com a complement un cop a la setmana i un màxim de sis vegades al mes de carn com a segon plat.

Proposem un màxim d’una vegada a la setmana de carns vermelles i/o processades (vedella, porc, salsitxes).

També hi ha un màxim de dos aliments arrebossats a la setmana.

Això sí: posem fruita fresca quatre dies setmanals.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).