
Tradicionalment instruments de petita percussió, tambors i flautes eren els primers que posàvem a mans dels infants per acompanyar el cant. Poc a poc anem introduint nous sons, que fins i tot ajuden a mantenir majors mesures de seguretat en temps de pandèmia.
Quan a mitjans de Primària volíem individualitzar l’aprenentatge d’un instrument, el més habitual era l’aprenentatge de la flauta dolça. Amb aquest instrument i hores de pràctica (amb algunes notes desafinades entre mig), podíem no només fer servir la nostra veu sinó també acompanyar-la d’aquell instrument de vent.
Poc a poc les darreres tendències en el camp de l’educació musical a l’escola assenyalen altres instruments motivadors i adequats per a l’inici de la pràctica instrumental. Per això, a 5è i 6è de Primària, a partir d’aquest mes de gener, hem començat a tocar l’ukelele i a 3r de Primària el carilló.
A més a més, seguint les recomanacions sanitàries, aquest curs no semblava adequat ni assenyat practicar la flauta. O sigui, que aquesta darrera innovació no només ens permet ampliar instruments sinó que a més ens evita la propagació dels aerosols.


Altres notícies de l'escola

El divendres 14 de febrer es va celebrar la semifinal territorial del 29è Certamen de Lectura en Veu Alta.
Comentaris recents