La Cavalcada de Reis acaba a l’Escola

By 11 de gener de 2023Infantil, Primària

El passat 5 de gener moltes famílies de l’AMPA van participar en la Cavalcada de Reis de Santa Perpètua, renovant la seva implicació amb el les activitats del nostre municipi. I quan vam retornar a l’Escola el dia 9, els Reis ens hi havien deixat algunes coses...

Cada any l’AMPA de l’Escola Tabor prepara una carrossa per participar a la cavalcada dels Reis del 5 de gener. Aquest any van ser moltes les famílies que s’hi van implicar i van participar tant en la preparació d’aquesta carrossa com en la participació activa el dia de la desfilada reial. Els va quedar un camió per al carbó ben lluït (que esperem que passés de llarg de les nostres cases…).

I els Reis també van arribar a les nostres aules. A Educació infantil van portar una capsa amb material Makedo, que són eines senzilles i segures per treballar, crear i jugar amb el cartró. En els propers ambients ja us ensenyarem quines creacions som capaços de fer.

També ens van portar la piràmide esglaonada gran de Grimm’s un material format per blocs de construcció de gran mida disposats en una gran base formant una piràmide.  Els blocs tenen tots una forma de prisma rectangular però la seva alçada canvia proporcionalment. Aquests blocs estan dissenyats d’una manera per a que els infants puguin jugar construint i aprenent la noció de quantitat i la seva equivalència.

A Educació primària han portat diferents jocs de taula que ens serviran per jugar de manera cooperativa i al mateix temps aprendre a treballar el pensament lògic i el raonament.

Estem molt contents de poder gaudir d’aquests jocs a les aules i poder compartir experiències de joc amb els nostres companys. Com molt bé sabeu, jugar no té edat.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

| General | No Comments

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

| General | No Comments

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

| General | No Comments

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.