Preparem el Carnaval amb l’ajuda dels més grans

By 1 de febrer de 2024General

En el marc del Servei Comunitari, els alumnes de 3r d’ESO ajuden els més petits a fer-se la disfressa.

El Servei Comunitari és una activitat curricular dels alumnes de 3r d’ESO. Al llarg del curs han de dur a terme actuacions en favor de la comunitat fora del seu horari escolar. Entre les activitats que se’ls proposa hi ha la d’ajudar els alumnes d’Educació Infantil i Primària a fer la disfressa per a la festa de Carnaval.

Aquestes darreres setmanes, doncs, les tardes de dimecres i divendres els alumnes de la classe Joan Maragall venen a l’escola i es distribueixen als diferents nivells.

Tot per preparar la rua del Carnestoltes que farem el proper divendres 9 de febrer a partir de dos quarts de quatre de la tarda. Us hi esperem.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).