La classe dels Xais va al Museu

By 26 d'abril de 2023Infantil

La classe dels Xais (EI5) van anar a fer una visita al Museu del Treball i la Indústria Viva (MTIV) de Santa Perpètua, inaugurat tot just el passat 4 de març.

El nou Museu és l’únic de Catalunya que tracta de forma exclusiva l’evolució del món del treball i la indústria. El treball i les dones, el procés de transformació de poble agrari a industrial, l’evolució del treball i el seu impacte són alguns dels temes que presenta el nou Museu.

La classe dels Xais, lligat amb el projecte de la prehistòria, van aprofitar per conèixer una mica més alguns dels elements i restes prehistòriques trobades a Santa Perpètua de l’època del Neolític. Van poder veure punxons i restes de ceràmica. També una petita reproducció d’uns murals de pintures rupestres, un de les coves d’Altamira i l’altre de les Garrigues.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.